Білборди

Білборд – уже традиційний та найпопулярніший носій для розміщення зовнішньої реклами. Цільова аудиторія зовнішньої реклами на білбордах – як водії, так і пішоходи. Кожна кампанія зовнішньої реклами на білбордах таргетується за географічним показником з метою максимального охоплення цільової аудиторії клієнта. Якщо власних рекламних щитів агентства виявляється недостатньо, агентство послуговується бордами партнерів для розміщення зовнішньої реклами своїх клієнтів.

Білборд – популярний та помітний рекламоносій для більшості рекламних кампаній. Його відносна дешевизна та доведена ефективність часом провокують наших клієнтів обмежитись тільки рекламою на білбордах у плануванні своїх кампаній. “Галицькі контракти”, як рекламне агентство повного циклу послуг, може трохи посперечатися з шановними рекламодавцями, і привести аргументи на користь комплексного розміщення реклами на різних носіях.

1. Білборди та радіо

Яскравий слоган корисно не лише побачити, а ще й почути. Так виникає ефект рекламної синергії (синергізм означає одночасне використання різних рекламних засобів), коли результат дії двох рекламних каналів набагато сильніший за просту суму впливів. Якщо популярне радіо в авто відтворить рекламний ролик у той час, коли водій проїжджатиме рекламний щит з відповідним банером – вважайте ефект синергії отримано!

2. Білборди та інтернет

Ефект рекламної синергії досягається поєданнням зовнішньої реклами (білборд) і внутрішньої (стрічка новин в соціальних мережах). Якщо реклама на білбордах для цільової аудиторії це інформація ззовні, то інтернет – територія приватна. Прочитати у власноруч сформованій стрічці новин те саме, про що твердять білборди дорогою на роботу? Не бійтеся експерементувати і комбінувати з видами реклами. Різні джерела отримання реклами до клієнта значно піднімає рейтинг довіри до отриманої інформації.

3. Білборди й поліграфія

Буклети, флаєри, листівки, візитки- все ще залишаються актуальними в сучасному світі.Хочете отримати результат, постійно нагадуйте про себе цільовій аудиторії – як на білбордах, так і в роздаткових матеріалах. Якщо на борді ви говорите розпродаж, то час підсилити рекламний ефект роздачею флаєрів безпосередньо перед подією?

Рекламне агентство «Галицькі контракти» запропонує оптимальне поєднання реклами на білбордах з іншими видами рекламування для кожної конкретної кампанії. Здійснимо розробку та виготовлення всіх матеріалів для ефективної комплексної рекламної кампанії, додатково забрендуємо автомобіль, вітрину, сувенірну продукцію не лише для клієнтів у Львові, а й усьому західному регіоні.
Отже підсумуємо переваги розміщення реклами на білбордах:

  1. Видимість: Білборди- реклама великого формату 6на3 м, яка розміщуються в стратегічних місцях з великим потоком трафіку, що забезпечує їх високу видимість та досяжність для аудиторії.
  2. Широке охоплення аудиторії: Зовнішня реклама на білбордах може привернути увагу великої кількості людей, включаючи пішоходів і водіїв, які проїжджають мимо.
  3. Постійна експозиція: Білборди зазвичай розміщуються на відкритому повітрі і доступні для перегляду цілодобово, що забезпечує постійну експозицію рекламного банера.
  4. Можливості для творчості: Великий розмір білбордів дає рекламодавцям можливість створювати вражаючі та креативні рекламні повідомлення, які привертають увагу.
  5. Географічна специфіка: Розміщення білбордів може бути таргетоване на конкретні регіони або місцевості, що дозволяє точно націлювати аудиторію.
  6. Ефективність для рекламних кампаній: Білборди можуть бути використані як частина комплексної рекламної кампанії, підсилюючи повідомлення на інших медіа-платформах.
  7. Захист від блокування. У порівнянні з інтернет-рекламою або телебаченням, білборди не піддаються блокуванню або перериванню, що забезпечує надійну експозицію рекламного повідомлення.

День народження у нас,
а подарунок отримуєте ВИ!

Замовте рекламу та отримайте свій подарунок!